APA:
کپینژادشکوهی، فاطمه، و دعایی، حبیب اله. (1393). تاثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی با میانجی گری ادراک مشتری از شرکت. مدیریت فرهنگ سازمانی، 12(1 (پیاپی 31))، 105-123. SID. https://sid.ir/paper/196391/fa
Vancouver:
کپینژادشکوهی فاطمه، دعایی حبیب اله. تاثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی با میانجی گری ادراک مشتری از شرکت. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1393؛12(1 (پیاپی 31)):105-123. Available from: https://sid.ir/paper/196391/fa
IEEE:
کپیفاطمه نژادشکوهی، و حبیب اله دعایی، “تاثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی با میانجی گری ادراک مشتری از شرکت،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 12، no. 1 (پیاپی 31)، pp. 105–123، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196391/fa