APA:
کپیعیوض زاده، حسن، و علی پور، مهرداد. (1390). ارزیابی استراتژی های تعیین بازار هدف در پیروزی مبارزات انتخاباتی سازمانها و احزاب سیاسی ایران. علوم سیاسی، -(15)، 169-188. SID. https://sid.ir/paper/174116/fa
Vancouver:
کپیعیوض زاده حسن، علی پور مهرداد. ارزیابی استراتژی های تعیین بازار هدف در پیروزی مبارزات انتخاباتی سازمانها و احزاب سیاسی ایران. علوم سیاسی[Internet]. 1390؛-(15):169-188. Available from: https://sid.ir/paper/174116/fa
IEEE:
کپیحسن عیوض زاده، و مهرداد علی پور، “ارزیابی استراتژی های تعیین بازار هدف در پیروزی مبارزات انتخاباتی سازمانها و احزاب سیاسی ایران،” علوم سیاسی، vol. -، no. 15، pp. 169–188، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174116/fa