APA:
کپیاسدی، شکوفه، و محمدی، مصطفی. (1397). بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر به عنوان مقصد گردشگری. گردشگری شهری، 5(1 )، 83-99. SID. https://sid.ir/paper/373800/fa
Vancouver:
کپیاسدی شکوفه، محمدی مصطفی. بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر به عنوان مقصد گردشگری. گردشگری شهری[Internet]. 1397؛5(1 ):83-99. Available from: https://sid.ir/paper/373800/fa
IEEE:
کپیشکوفه اسدی، و مصطفی محمدی، “بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر به عنوان مقصد گردشگری،” گردشگری شهری، vol. 5، no. 1 ، pp. 83–99، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373800/fa