APA:
کپییگانه پور، پریسا، و سیفوری، زهره. (1392). تاثیر کدگردانی بر خواندن و درک مفاهیم زبان آموزان دوزبانه. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 6(13 )، 167-179. SID. https://sid.ir/paper/181287/fa
Vancouver:
کپییگانه پور پریسا، سیفوری زهره. تاثیر کدگردانی بر خواندن و درک مفاهیم زبان آموزان دوزبانه. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1392؛6(13 ):167-179. Available from: https://sid.ir/paper/181287/fa
IEEE:
کپیپریسا یگانه پور، و زهره سیفوری، “تاثیر کدگردانی بر خواندن و درک مفاهیم زبان آموزان دوزبانه،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 6، no. 13 ، pp. 167–179، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181287/fa