مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,235
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر فعالیتهای کارمحور بر مهارت خواندن خردسالان ایرانی در سطح مبتدی

صفحات

 صفحه شروع 81 | صفحه پایان 102

چکیده

 آموزش کار محور در سالهای اخیر به شدت محبوبیت یافته و به زودی ممکن است کاملا جایگزین آموزش زبان ارتباطی گردد. اما متاسفانه کارایی آن در زمینه زبان آموزی کودکان و بطور اخص در آموزش مهارت خواندن مورد بررسی جامعی قرار نگرفته است. در تحقیق حاضر برای رسیدن به این مهم, دو گروه 25 نفری در فاصله سنی 11 تا 13 سال به دو روش کارمحور و سنتی مورد آموزش قرار گرفتند و مقایسه توانایی خواندن آنها در انتهای دوره آزمایش و یک ماه پس از انتهای دوره نشان داد که میانگین گروه کارمحور از گروه سنتی بالاتر میباشد. علاوه بر این, مقایسه توانایی خواندن آزمودنیهای گروه آزمایش در 4 نوع فعالیت کارمحور حاکی از آن بود که فهالیتهای توام با خلاقیت و بازی بیشترین میزان توجه و علاقه را در آنان ایجاد میکند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کیوان فر، ارشیا، و مدرسی، مونا. (1388). تاثیر فعالیتهای کارمحور بر مهارت خواندن خردسالان ایرانی در سطح مبتدی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 2(4)، 81-102. SID. https://sid.ir/paper/181309/fa

    Vancouver: کپی

    کیوان فر ارشیا، مدرسی مونا. تاثیر فعالیتهای کارمحور بر مهارت خواندن خردسالان ایرانی در سطح مبتدی. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1388؛2(4):81-102. Available from: https://sid.ir/paper/181309/fa

    IEEE: کپی

    ارشیا کیوان فر، و مونا مدرسی، “تاثیر فعالیتهای کارمحور بر مهارت خواندن خردسالان ایرانی در سطح مبتدی،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 2، no. 4، pp. 81–102، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181309/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button