Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

569
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

523
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

علت یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 131 | صفحه پایان 144

چکیده

 تحقیق حاضر باهدف بررسی عوامل رویگردانی مشتریان با ارزش در صنعت بانکداری خصوصی و با محوریت جامعه ی پزشکان متخصص به انجام رسید. جامعه ی آماری تحقیق را 59 نفر از پزشکان متخصص فعال در کلان شهر تهران تشکیل می دادند. همچنین, جهت جمع آوری داده ها, از دو سری پرسشنامه باز و بسته استفاده گردید و روش شناسی تحقیق نیز, ترکیبی بود از سه روش DEMATEL, ANP و VIKOR استفاده شد. این تحقیق, دارای رویکردی پیمایشی-اکتشافی بوده و با هدفی کاربردی به انجام رسیده است. در پایان, نتایج جالب و کاربردی در خصوص علل رویگردانی پزشکان متخصص از خدمات بانکداری یک شعبه (بانک) خاص به دست آمد که می تواند جهت برنامه ریزی های خرد و کلان بانک ها در حوزه ی بازاریابی و جذب و نگهداشت این قشر خاص جامعه, بسیار حائز اهمیت باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، میرزاحسن، حمیدی زاده، محمدرضا، جوکار، علی اکبر، و رضایی، مهدی. (1394). علت یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری. مطالعات مدیریت راهبردی، 6(24 )، 131-144. SID. https://sid.ir/paper/181565/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی میرزاحسن، حمیدی زاده محمدرضا، جوکار علی اکبر، رضایی مهدی. علت یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1394؛6(24 ):131-144. Available from: https://sid.ir/paper/181565/fa

    IEEE: کپی

    میرزاحسن حسینی، محمدرضا حمیدی زاده، علی اکبر جوکار، و مهدی رضایی، “علت یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 6، no. 24 ، pp. 131–144، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181565/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا