Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

982
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

701
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه

صفحات

 صفحه شروع 135 | صفحه پایان 158

چکیده

 شرکت ها و سازمان ها می دانند که حفظ مشتریان به سودآوری بیش تر می انجامد و از سوی دیگر, افزایش رقابت, نرخ رویگردانی مشتریان را افزایش می دهد. از این رو, مطالعه عوامل مؤثر بر تمایل به رویگردانی مشتریان, هم برای پژوهشگران و هم شاغلان کسب وکارها اهمیت دارد. این پژوهش نیز مطالعه عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان را در شرکت بیمه هدف گرفته تا مشخص شود چه عواملی و با چه شدتی سبب ریزش مشتری می شود. بدین منظور, ابتدا با مطالعه ادبیات, به استخراج عوامل کیفیت خدمات ارائه شده, تناسب قیمت, رضایت مشتری, وفاداری مشتری, هزینه ی و رویگردانی مشتری پرداخته شده که بر مبنای آن ها مدل معادلات ساختاری شکل گرفته است. تجزیه وتحلیل مدل مبتنی بر روش حداقل مربعات جزیی نشان می دهد عوامل مختلف بازاریابی رابطه ای شامل کیفیت خدمات ارائه شده, تناسب قیمت و وفاداری, بر تمایل به رویگردانی تأثیر دارد. نتایج این پژوهش, بینش مفیدی برای بیمه گذاران, سیاست گذاران و پژوهشگران بازاریابی در شرکت بیمه فراهم می کند تا با درک عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان, بتوانند رویگردانی مشتریان را کاهش دهند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حیدری، حامد، و عبدالوند، ندا. (1394). الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه. مدیریت برند، 2(3 )، 135-158. SID. https://sid.ir/paper/267545/fa

    Vancouver: کپی

    حیدری حامد، عبدالوند ندا. الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه. مدیریت برند[Internet]. 1394؛2(3 ):135-158. Available from: https://sid.ir/paper/267545/fa

    IEEE: کپی

    حامد حیدری، و ندا عبدالوند، “الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه،” مدیریت برند، vol. 2، no. 3 ، pp. 135–158، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267545/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا