APA:
کپیحسینی، سیدمحمود، دری، بهروز، قوچانی، فرج، هادی زاده، اکرم، و صائمیان، صدیقه. (1393). تبیین الگوی توسعة شایستگی های برند شخصی. مطالعات مدیریت راهبردی، 5(17 )، 93-112. SID. https://sid.ir/paper/181699/fa
Vancouver:
کپیحسینی سیدمحمود، دری بهروز، قوچانی فرج، هادی زاده اکرم، صائمیان صدیقه. تبیین الگوی توسعة شایستگی های برند شخصی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1393؛5(17 ):93-112. Available from: https://sid.ir/paper/181699/fa
IEEE:
کپیسیدمحمود حسینی، بهروز دری، فرج قوچانی، اکرم هادی زاده، و صدیقه صائمیان، “تبیین الگوی توسعة شایستگی های برند شخصی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 5، no. 17 ، pp. 93–112، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181699/fa