Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,027
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,072
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین الگوی توسعة شایستگی های برند شخصی

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 112

چکیده

 پژوهش حاضر در پی آن است تا تأثیر مؤلفه های مؤثر بر برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی را در قالب مؤلفه های فرهنگی, اجتماعی و تخصصی بررسی نماید. داده های تحقیق از 94 نفر از افراد صاحب برند در کشور در سال 1392, ازطریق پرسشنامه بدست آمد. پایایی این پرسش نامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ 85/0 محاسبه شد و همچنین برای محاسبة روایی از روایی سازه استفاده شد که نتایج نشانگر روا بودن ابزار تحقیق است. در این پژوهش داد ه ها با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار SmartPLS, و رگرسیون چندگانة تحلیل گشته و مدل نهایی ارائه گردیده است. نتایج پژوهش حاکی از برازش مناسب مدل مبنی بر تأثیر ابعاد مؤلفه های فرهنگی, اجتماعی و تخصصی و نیز زیرشاخصه هایشان بر برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی در حوزه های دانش, مهارت و نگرش بود

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، سیدمحمود، دری، بهروز، قوچانی، فرج، هادی زاده، اکرم، و صائمیان، صدیقه. (1393). تبیین الگوی توسعة شایستگی های برند شخصی. مطالعات مدیریت راهبردی، 5(17 )، 93-112. SID. https://sid.ir/paper/181699/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی سیدمحمود، دری بهروز، قوچانی فرج، هادی زاده اکرم، صائمیان صدیقه. تبیین الگوی توسعة شایستگی های برند شخصی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1393؛5(17 ):93-112. Available from: https://sid.ir/paper/181699/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمود حسینی، بهروز دری، فرج قوچانی، اکرم هادی زاده، و صدیقه صائمیان، “تبیین الگوی توسعة شایستگی های برند شخصی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 5، no. 17 ، pp. 93–112، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181699/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا