مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

746
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

693
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

راهبردهای حمایت از شرکت های خدمات بازاریابی صادراتی

صفحات

 صفحه شروع 171 | صفحه پایان 195

چکیده

 حضور در بازارهای خارجی یک تصمیم راهبردی به حساب می آید بنابراین, یک شرکت قبل از تصمیم گیری درباره گسترش فعالیت های خود به خارج از مرزهای کشور باید درک روشنی از محیط بازاریابی بین المللی داشته باشد به منظور رفع این نیاز و توسعه فعالیت های شرکت های صادراتی, شرکت های ارائه کننده خدمات بازاریابی صادراتی می توانند خدمات مفیدی را ارائه نمایند. به منظور شکل دهی و گسترش بیشتر مؤسساتی ارائه دهنده خدمات بازاریابی صادراتی, مقاله حاضر با انجام دو نظرسنجی جداگانه از مدیران مؤسساتی مذکور و مشتریان آن ها به بررسی راهکارهای حمایتی لازم از سوی نهادها و سازمان های دولتی پرداخته است. این مقاله, بر اساس مجموعه مطالعات, بررسی ها و استفاده از نظرات خبرگان بازاریابی کشور, چهار خرده نظام به منظور حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی ارائه داده است که عبارت اند از: نظام قانون گذاری؛ نظام حمایت و پشتیبانی؛ نظام اطلاع رسانی و نظام نظارت و ارزیابی. حمایت های مورد نیاز این مؤسسات در شش دسته طبقه بندی شدند که عبارت اند از: مشاوره ای, اطلاعاتی, حقوقی, پژوهشی, آموزشی, مالی و پشتیبانی. علاوه بر این رتبه بندی این حمایت ها نیز مشخص شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعادت، محمدرضا، و ابراهیمی، ابوالقاسم. (1393). راهبردهای حمایت از شرکت های خدمات بازاریابی صادراتی. مطالعات مدیریت راهبردی، 5(20 )، 171-195. SID. https://sid.ir/paper/181712/fa

    Vancouver: کپی

    سعادت محمدرضا، ابراهیمی ابوالقاسم. راهبردهای حمایت از شرکت های خدمات بازاریابی صادراتی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1393؛5(20 ):171-195. Available from: https://sid.ir/paper/181712/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا سعادت، و ابوالقاسم ابراهیمی، “راهبردهای حمایت از شرکت های خدمات بازاریابی صادراتی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 5، no. 20 ، pp. 171–195، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181712/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button