APA:
کپیزمانیان، علیرضا. (1388). تحلیلی بر تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه در ایران و ارایه راهبردهای موثر با استفاده از الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: استان مازندران). بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 7(39)، 32-48. SID. https://sid.ir/paper/448058/fa
Vancouver:
کپیزمانیان علیرضا. تحلیلی بر تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه در ایران و ارایه راهبردهای موثر با استفاده از الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: استان مازندران). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1388؛دوره جدید - 7(39):32-48. Available from: https://sid.ir/paper/448058/fa
IEEE:
کپیعلیرضا زمانیان، “تحلیلی بر تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه در ایران و ارایه راهبردهای موثر با استفاده از الگوی آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: استان مازندران)،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 7، no. 39، pp. 32–48، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/448058/fa