مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

454
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

682
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 53

چکیده

 در دنیای رقابتی امروز کالاها و خدمات ارائه شده از سوی شرکت های رقیب روزبه روز شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا می-کند و به سختی می توان مشتری را با ارائه خدماتی بدیع در بلندمدت شگفت زده کرد؛ زیرا نوآورانه ترین خدمات, خیلی زود از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردد. درنتیجه, سرمایه گذاری بر روی کسب رضایت مشتری, یک سرمایه گذاری اثربخش و سودمند برای شرکت ها خواهد بود. در همین راستا یکی از عناصر مهم در دستیابی به مزیت رقابتی, توجه به عوامل بازدارندة جابجایی می باشد. در این تحقیق تلاش می شود عوامل بازدارندة جابجایی مشتری در صنعت لوازم خانگی مورد شناخت و ارزیابی قرار گیرد و سپس بررسی شود آیا این عوامل بازدارنده می تواند منتهی به افزایش رضایت یا ارزش درک شدة مشتریان گرددیا خیر. بنابراین, 330 پرسشنامه بین مشتریان محصولات لوازم خانگی ال جی و شرکت مشتریان گلدیران توزیع گردید و فرضیه های تحقیق براساس آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در دنیای رقابتی امروز کالاها و خدمات ارائه شده از سوی شرکت های رقیب روزبه روز شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا می کند و به سختی می توان مشتری را با ارائه خدماتی بدیع در بلندمدت شگفت زده کرد؛ زیرا نوآورانه ترین خدمات, خیلی زود از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردد. درنتیجه, سرمایه گذاری بر روی کسب رضایت مشتری, یک سرمایه گذاری اثربخش و سودمند برای شرکت ها خواهد بود. در همین راستا یکی از عناصر مهم در دستیابی به مزیت رقابتی, توجه به عوامل بازدارندة جابجایی می باشد. در این تحقیق تلاش می شود عوامل بازدارندة جابجایی مشتری در صنعت لوازم خانگی مورد شناخت و ارزیابی قرار گیرد و سپس بررسی شود آیا این عوامل بازدارنده می تواند منتهی به افزایش رضایت یا ارزش درک شدة مشتریان گرددیا خیر. بنابراین, 330 پرسشنامه بین مشتریان محصولات لوازم خانگی ال جی و شرکت مشتریان گلدیران توزیع گردید و فرضیه های تحقیق براساس آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهاجری، میترا، روستا، احمد، حمیدی زاده، محمدرضا، و حسینی، محمود. (1393). طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی. مطالعات مدیریت راهبردی، 5(19 )، 39-53. SID. https://sid.ir/paper/181791/fa

    Vancouver: کپی

    مهاجری میترا، روستا احمد، حمیدی زاده محمدرضا، حسینی محمود. طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1393؛5(19 ):39-53. Available from: https://sid.ir/paper/181791/fa

    IEEE: کپی

    میترا مهاجری، احمد روستا، محمدرضا حمیدی زاده، و محمود حسینی، “طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 5، no. 19 ، pp. 39–53، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181791/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button