APA:
کپیسبحانی فرد، یاسر، اخوان خرازیان، مریم، محمدزمانی، مجید، و انصاری، امین. (1391). ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی. مطالعات مدیریت راهبردی، 3(10 )، 97-112. SID. https://sid.ir/paper/181802/fa
Vancouver:
کپیسبحانی فرد یاسر، اخوان خرازیان مریم، محمدزمانی مجید، انصاری امین. ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1391؛3(10 ):97-112. Available from: https://sid.ir/paper/181802/fa
IEEE:
کپییاسر سبحانی فرد، مریم اخوان خرازیان، مجید محمدزمانی، و امین انصاری، “ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 3، no. 10 ، pp. 97–112، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181802/fa