APA:
کپیمیکاییلی منیع، فرزانه، مهدوی فر، سوسن، عیسی زادگان، علی، و مهنا، سعید. (1396). بررسی روابط ساختاری امید, خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی. مطالعات روانشناسی تربیتی، 14(25 )، 57-88. SID. https://sid.ir/paper/188610/fa
Vancouver:
کپیمیکاییلی منیع فرزانه، مهدوی فر سوسن، عیسی زادگان علی، مهنا سعید. بررسی روابط ساختاری امید, خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی. مطالعات روانشناسی تربیتی[Internet]. 1396؛14(25 ):57-88. Available from: https://sid.ir/paper/188610/fa
IEEE:
کپیفرزانه میکاییلی منیع، سوسن مهدوی فر، علی عیسی زادگان، و سعید مهنا، “بررسی روابط ساختاری امید, خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی،” مطالعات روانشناسی تربیتی، vol. 14، no. 25 ، pp. 57–88، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/188610/fa