APA:
کپیاسلامی، اسماعیل، غفاری، عذرا، موسی زاده، توکل، هاشمی، تورج، و فتحی آذر، اسکندر. (1399). اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم. مطالعات روانشناسی تربیتی، 17(37 )، 1-26. SID. https://sid.ir/paper/188629/fa
Vancouver:
کپیاسلامی اسماعیل، غفاری عذرا، موسی زاده توکل، هاشمی تورج، فتحی آذر اسکندر. اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم. مطالعات روانشناسی تربیتی[Internet]. 1399؛17(37 ):1-26. Available from: https://sid.ir/paper/188629/fa
IEEE:
کپیاسماعیل اسلامی، عذرا غفاری، توکل موسی زاده، تورج هاشمی، و اسکندر فتحی آذر، “اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم،” مطالعات روانشناسی تربیتی، vol. 17، no. 37 ، pp. 1–26، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/188629/fa