APA:
کپیقلایی، بهروز، کدیور، پروین، صرامی، غلامرضا، و اسفندیاری، محمد. (1391). ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 9(32)، 95-107. SID. https://sid.ir/paper/127246/fa
Vancouver:
کپیقلایی بهروز، کدیور پروین، صرامی غلامرضا، اسفندیاری محمد. ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1391؛9(32):95-107. Available from: https://sid.ir/paper/127246/fa
IEEE:
کپیبهروز قلایی، پروین کدیور، غلامرضا صرامی، و محمد اسفندیاری، “ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 9، no. 32، pp. 95–107، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127246/fa