مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,171
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

714
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار

صفحات

 صفحه شروع 21 | صفحه پایان 30

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار انجام گردیده است. این تحقیق از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات, از نوع غیرتجربی و برحسب روش همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق را کارشناسان انجمن تخم مرغ شناسنامه دار به تعداد 70 نفر تشکیل دادند که از روش سرشماری استفاده شده است. ضریب آلفای کرونباخ, به منظور تشخیص پایایی پرسشنامه ها برابر با 0.766 محاسبه گردید. روایی محتوایی پرسشنامه نیز با نظرخواهی از کارشناسان و اساتید مرتبط با موضوع, تایید شده است. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون بیانگر این موضوع بود که عوامل اجتماعی, بازاریابی, سیاست گذاری و اقتصادی بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار موثر بوده اند و حدود 79 درصد تغییرات متغیر وابسته این تحقیق را تبیین نموده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    توکلی، الهه، و میردامادی، سیدمهدی. (1392). شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، 6(4 (پیاپی 24))، 21-30. SID. https://sid.ir/paper/189977/fa

    Vancouver: کپی

    توکلی الهه، میردامادی سیدمهدی. شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی[Internet]. 1392؛6(4 (پیاپی 24)):21-30. Available from: https://sid.ir/paper/189977/fa

    IEEE: کپی

    الهه توکلی، و سیدمهدی میردامادی، “شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار،” پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، vol. 6، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 21–30، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/189977/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا