APA:
کپیتوکلی، الهه، و میردامادی، سیدمهدی. (1392). شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، 6(4 (پیاپی 24))، 21-30. SID. https://sid.ir/paper/189977/fa
Vancouver:
کپیتوکلی الهه، میردامادی سیدمهدی. شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار. پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی[Internet]. 1392؛6(4 (پیاپی 24)):21-30. Available from: https://sid.ir/paper/189977/fa
IEEE:
کپیالهه توکلی، و سیدمهدی میردامادی، “شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار،” پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، vol. 6، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 21–30، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/189977/fa