APA:
کپیبرادران، وحید. (1398). انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی ها. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(1 (پیاپی 32) )، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/194479/fa
Vancouver:
کپیبرادران وحید. انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی ها. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 32) ):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/194479/fa
IEEE:
کپیوحید برادران، “انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی ها،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 1 (پیاپی 32) ، pp. 1–18، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194479/fa