APA:
کپیزندی نسب، مصطفی، جعفری، سیدمحمدباقر، و فرمانی، مهدی. (1398). تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف کنندگان به خرید بسته های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(1 (پیاپی 32) )، 145-162. SID. https://sid.ir/paper/194487/fa
Vancouver:
کپیزندی نسب مصطفی، جعفری سیدمحمدباقر، فرمانی مهدی. تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف کنندگان به خرید بسته های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 32) ):145-162. Available from: https://sid.ir/paper/194487/fa
IEEE:
کپیمصطفی زندی نسب، سیدمحمدباقر جعفری، و مهدی فرمانی، “تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف کنندگان به خرید بسته های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 1 (پیاپی 32) ، pp. 145–162، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194487/fa