APA:
کپیعبدالهی، مهشید، اکبری، محسن، و اسماعیل پور، رضا. (1398). مطالعة تجربی تأثیر استراتژی های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه ای منفی مصرف کنندگان در زمان شکست محصول. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(2 (پیاپی 33) )، 31-52. SID. https://sid.ir/paper/194488/fa
Vancouver:
کپیعبدالهی مهشید، اکبری محسن، اسماعیل پور رضا. مطالعة تجربی تأثیر استراتژی های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه ای منفی مصرف کنندگان در زمان شکست محصول. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(2 (پیاپی 33) ):31-52. Available from: https://sid.ir/paper/194488/fa
IEEE:
کپیمهشید عبدالهی، محسن اکبری، و رضا اسماعیل پور، “مطالعة تجربی تأثیر استراتژی های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه ای منفی مصرف کنندگان در زمان شکست محصول،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 2 (پیاپی 33) ، pp. 31–52، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194488/fa