APA:
کپیافراسیابی، مینا، مشبکی، اصغر، و منصوری موید، فرشته. (1397). بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند. راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(11 )، 86-103. SID. https://sid.ir/paper/253013/fa
Vancouver:
کپیافراسیابی مینا، مشبکی اصغر، منصوری موید فرشته. بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(11 ):86-103. Available from: https://sid.ir/paper/253013/fa
IEEE:
کپیمینا افراسیابی، اصغر مشبکی، و فرشته منصوری موید، “بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 11 ، pp. 86–103، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253013/fa