APA:
کپیحسنقلی پور، طهمورث، انصاری، منوچهر، الهی گل، اکرم، و رحمانی یوشانلویی، حسین. (1391). تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیرهای میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1 (پیاپی 4))، 25-45. SID. https://sid.ir/paper/194497/fa
Vancouver:
کپیحسنقلی پور طهمورث، انصاری منوچهر، الهی گل اکرم، رحمانی یوشانلویی حسین. تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیرهای میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(1 (پیاپی 4)):25-45. Available from: https://sid.ir/paper/194497/fa
IEEE:
کپیطهمورث حسنقلی پور، منوچهر انصاری، اکرم الهی گل، و حسین رحمانی یوشانلویی، “تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیرهای میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 25–45، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194497/fa