APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، و فاطمی، سیده زهرا. (1391). بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تاثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل های 5 ستاره مشهد. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1 (پیاپی 4))، 73-91. SID. https://sid.ir/paper/194501/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، فاطمی سیده زهرا. بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تاثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل های 5 ستاره مشهد. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(1 (پیاپی 4)):73-91. Available from: https://sid.ir/paper/194501/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، و سیده زهرا فاطمی، “بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تاثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل های 5 ستاره مشهد،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 73–91، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194501/fa