APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، فاطمی، سیده زهرا، و هرندی، عطاءاله. (1392). بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد). مدیریت بازرگانی، 5(4)، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/140160/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، فاطمی سیده زهرا، هرندی عطاءاله. بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(4):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/140160/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، سیده زهرا فاطمی، و عطاءاله هرندی، “بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد)،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 4، pp. 1–20، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140160/fa