مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,726
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

917
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 20

چکیده

 امروزه, ساخت برندی قدرت مند, هدف بسیاری از سازمان ها از جمله سازمان های خدماتی است. با اینکه ساخت برند در صنعت هتلداری اهمیت زیادی دارد, تحقیقات اندکی با رویکرد تجربی در این زمینه انجام شده است. این مقاله با هدف اندازه گیری تجربی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با در نظر گرفتن فرضیه آکر و به منظور شناسایی مهم ترین بعد ارزش برند در حوزه هتلداری طراحی شده است. تحقیق حاضر, از نظر هدف, کاربردی و بر اساس روش گردآوری داده ها, توصیفی و از نوع پیمایشی است. داده های مورد نیاز با پرسشنامه از مشتریان هتل های پنج ستاره مشهد جمع آوری شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده بعد اصلی در ایجاد ارزش ویژه برند است و تاثیر قابل توجهی بر سایر ابعاد ارزش برند دارد و تعیین کننده ای قوی در ارزش ویژه برند محسوب می شود.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

رحیم نیا، فریبرز، فاطمی، سیده زهرا، و هرندی، عطاءاله. (1392). بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد). مدیریت بازرگانی، 5(4)، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/140160/fa

Vancouver: کپی

رحیم نیا فریبرز، فاطمی سیده زهرا، هرندی عطاءاله. بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(4):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/140160/fa

IEEE: کپی

فریبرز رحیم نیا، سیده زهرا فاطمی، و عطاءاله هرندی، “بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد)،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 4، pp. 1–20، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140160/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button