APA:
کپیعلویجه، محمدرضا. (1395). ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری, ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(2 (پیاپی 26))، 47-68. SID. https://sid.ir/paper/513105/fa
Vancouver:
کپیعلویجه محمدرضا. ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری, ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(2 (پیاپی 26)):47-68. Available from: https://sid.ir/paper/513105/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا علویجه، “ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری, ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 47–68، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513105/fa