APA:
کپیمهرابی، قاسم، رزاقی، محمدابراهیم، و بابازاده، شهره. (1395). ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند باشگاه های فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژه برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4(15 )، 81-92. SID. https://sid.ir/paper/266759/fa
Vancouver:
کپیمهرابی قاسم، رزاقی محمدابراهیم، بابازاده شهره. ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند باشگاه های فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژه برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛4(15 ):81-92. Available from: https://sid.ir/paper/266759/fa
IEEE:
کپیقاسم مهرابی، محمدابراهیم رزاقی، و شهره بابازاده، “ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند باشگاه های فوتبال با نقش میانجی ارزش ویژه برند،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 15 ، pp. 81–92، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266759/fa