APA:
کپیخدادادحسینی، سیدحمید، مشبکی، اصغر، و ملایی، فاطمه. (1396). بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی, ارزش ادراک شده و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی؛ مطالعه موردی: خرده فروشی های الکترونیکی شهر تهران. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2 (پیاپی 25) )، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/194513/fa
Vancouver:
کپیخدادادحسینی سیدحمید، مشبکی اصغر، ملایی فاطمه. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی, ارزش ادراک شده و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی؛ مطالعه موردی: خرده فروشی های الکترونیکی شهر تهران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(2 (پیاپی 25) ):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/194513/fa
IEEE:
کپیسیدحمید خدادادحسینی، اصغر مشبکی، و فاطمه ملایی، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی, ارزش ادراک شده و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی؛ مطالعه موردی: خرده فروشی های الکترونیکی شهر تهران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 2 (پیاپی 25) ، pp. 1–16، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194513/fa