APA:
کپیتیموری، هادی، و گودرزوندچگینی، مریم. (1397). بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(19 )، 65-97. SID. https://sid.ir/paper/404580/fa
Vancouver:
کپیتیموری هادی، گودرزوندچگینی مریم. بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(19 ):65-97. Available from: https://sid.ir/paper/404580/fa
IEEE:
کپیهادی تیموری، و مریم گودرزوندچگینی، “بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 19 ، pp. 65–97، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404580/fa