مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,129
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

849
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 110

چکیده

وفاداری الکترونیکی به حمایت ثابت و پایدار مشتریان الکترونیکی اشاره داشته و سعی در پرداختن به موضوع وفاداری در محیط های الکترونیکی دارد. این واژه نتیجه ترکیب دو حوزه فناوری اطلاعات در فضای اینترنت و مفهوم وفاداری در مباحث رفتاری است که مطالعه آن مستلزم توجه همزمان به هر دو حوزه می باشد. هدف این تحقیق ارائه مدلی کاربردی در جهت شناسایی عوامل تاثیرگذار بر فرآیند شکل گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان فروشگاه های الکترونیکی می باشد که در این الگو فرآیند وفاداری الکترونیکی به سه فاز شناخت, اثرگذاری و عمل تقسیم شده است. در این پژوهش که به صورت پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه بر روی نمونه ای به حجم 276 نفر بر گرفته از جامعه آماری شامل مشتریان فروشگاه های الکترونیکی فعال در زمینه کسب و کار رایانه و ملزومات آن انجام شده است, مدل تحقیق مورد برازش قرار گرفته و پس از برازش مدل پژوهش با استفاده از نرم افزار لیزرل, بررسی سوال های پژوهش در دستور کار قرار گرفت و در نهایت عوامل رضایت الکترونیکی, اعتماد الکترونیکی و کیفیت فروشگاه های الکترونیکی به عنوان شاخص های تاثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی شناسایی گردیدند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیدنقوی، میرعلی، و شکیباجمال آباد، غدیر. (1390). الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. پژوهش های مدیریت عمومی، 4(12)، 95-110. SID. https://sid.ir/paper/222073/fa

    Vancouver: کپی

    سیدنقوی میرعلی، شکیباجمال آباد غدیر. الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1390؛4(12):95-110. Available from: https://sid.ir/paper/222073/fa

    IEEE: کپی

    میرعلی سیدنقوی، و غدیر شکیباجمال آباد، “الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 4، no. 12، pp. 95–110، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222073/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button