APA:
کپیسیدنقوی، میرعلی، و شکیباجمال آباد، غدیر. (1390). الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. پژوهش های مدیریت عمومی، 4(12)، 95-110. SID. https://sid.ir/paper/222073/fa
Vancouver:
کپیسیدنقوی میرعلی، شکیباجمال آباد غدیر. الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1390؛4(12):95-110. Available from: https://sid.ir/paper/222073/fa
IEEE:
کپیمیرعلی سیدنقوی، و غدیر شکیباجمال آباد، “الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 4، no. 12، pp. 95–110، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222073/fa