APA:
کپیخنیفر، حسین، دهقان چاچکرمی، محدثه، و سلطانی، مرتضی. (1396). بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه, ملاحظه مداخله اعتماد به برند و محتوای تبلیغات. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(1 (پیاپی 24) )، 153-172. SID. https://sid.ir/paper/194548/fa
Vancouver:
کپیخنیفر حسین، دهقان چاچکرمی محدثه، سلطانی مرتضی. بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه, ملاحظه مداخله اعتماد به برند و محتوای تبلیغات. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(1 (پیاپی 24) ):153-172. Available from: https://sid.ir/paper/194548/fa
IEEE:
کپیحسین خنیفر، محدثه دهقان چاچکرمی، و مرتضی سلطانی، “بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه, ملاحظه مداخله اعتماد به برند و محتوای تبلیغات،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 1 (پیاپی 24) ، pp. 153–172، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194548/fa