APA:
کپیعزیزی، شهریار، و شکرگزار، صائب. (1393). تأثیر هم خوانی شخصیت مصرف کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف کننده به برند و نقش تعدیل گر درگیری ذهنی با محصول. مدیریت برند، 1(2 )، 33-60. SID. https://sid.ir/paper/267526/fa
Vancouver:
کپیعزیزی شهریار، شکرگزار صائب. تأثیر هم خوانی شخصیت مصرف کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف کننده به برند و نقش تعدیل گر درگیری ذهنی با محصول. مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(2 ):33-60. Available from: https://sid.ir/paper/267526/fa
IEEE:
کپیشهریار عزیزی، و صائب شکرگزار، “تأثیر هم خوانی شخصیت مصرف کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف کننده به برند و نقش تعدیل گر درگیری ذهنی با محصول،” مدیریت برند، vol. 1، no. 2 ، pp. 33–60، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267526/fa