APA:
کپیمیرزایی، روزبه، و رضایی، نفیسه. (1396). بخش بندی بازار رویدادهای ویژه فرهنگی بر مبنای انگیزه های بازدیدکنندگان. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(1 (پیاپی 24) )، 93-113. SID. https://sid.ir/paper/194551/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی روزبه، رضایی نفیسه. بخش بندی بازار رویدادهای ویژه فرهنگی بر مبنای انگیزه های بازدیدکنندگان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(1 (پیاپی 24) ):93-113. Available from: https://sid.ir/paper/194551/fa
IEEE:
کپیروزبه میرزایی، و نفیسه رضایی، “بخش بندی بازار رویدادهای ویژه فرهنگی بر مبنای انگیزه های بازدیدکنندگان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 1 (پیاپی 24) ، pp. 93–113، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194551/fa