APA:
کپیاسماعیل پور، مجید، بحرینی زاد، منیژه، و زارعی، کوروش. (1396). بررسی تاثیر استفاده از تاییدکننده های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغ. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(1 (پیاپی 24) )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/194555/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور مجید، بحرینی زاد منیژه، زارعی کوروش. بررسی تاثیر استفاده از تاییدکننده های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغ. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(1 (پیاپی 24) ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/194555/fa
IEEE:
کپیمجید اسماعیل پور، منیژه بحرینی زاد، و کوروش زارعی، “بررسی تاثیر استفاده از تاییدکننده های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغ،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 1 (پیاپی 24) ، pp. 1–21، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194555/fa