APA:
کپیشغایی فلاح، مصطفی، خدادادحسینی، سیدحمید، خرمی بنارکی، آناهیتا، و علیزاده زوارم، علی. (1397). تحلیل خوشه ای مشتریان در خرید علی بر اساس نوع محصول انتخابی. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(1 (پیاپی 28) )، 75-95. SID. https://sid.ir/paper/194573/fa
Vancouver:
کپیشغایی فلاح مصطفی، خدادادحسینی سیدحمید، خرمی بنارکی آناهیتا، علیزاده زوارم علی. تحلیل خوشه ای مشتریان در خرید علی بر اساس نوع محصول انتخابی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 28) ):75-95. Available from: https://sid.ir/paper/194573/fa
IEEE:
کپیمصطفی شغایی فلاح، سیدحمید خدادادحسینی، آناهیتا خرمی بنارکی، و علی علیزاده زوارم، “تحلیل خوشه ای مشتریان در خرید علی بر اساس نوع محصول انتخابی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 1 (پیاپی 28) ، pp. 75–95، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194573/fa