APA:
کپیاسفیدانی، محمدرحیم، عبداله پور، سجاد، و خمویی، فرشید. (1398). نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف. پژوهش های مدیریت در ایران، 23(3 )، 105-127. SID. https://sid.ir/paper/372808/fa
Vancouver:
کپیاسفیدانی محمدرحیم، عبداله پور سجاد، خمویی فرشید. نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1398؛23(3 ):105-127. Available from: https://sid.ir/paper/372808/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم اسفیدانی، سجاد عبداله پور، و فرشید خمویی، “نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 23، no. 3 ، pp. 105–127، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372808/fa