APA:
کپیسعیدااردکانی، سعید، حاتمی نسب، سیدحسن، طالعی فر، رضا، و محمدی، فرهنگ. (1390). بررسی و رتبه بندی عوامل و مولفه های موثر بر فرآیند توسعه محصول جدید (مطالعه دیدگاه مدیران SMEs واقع در صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس). تحقیقات بازاریابی نوین، 1(1)، 101-126. SID. https://sid.ir/paper/194586/fa
Vancouver:
کپیسعیدااردکانی سعید، حاتمی نسب سیدحسن، طالعی فر رضا، محمدی فرهنگ. بررسی و رتبه بندی عوامل و مولفه های موثر بر فرآیند توسعه محصول جدید (مطالعه دیدگاه مدیران SMEs واقع در صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(1):101-126. Available from: https://sid.ir/paper/194586/fa
IEEE:
کپیسعید سعیدااردکانی، سیدحسن حاتمی نسب، رضا طالعی فر، و فرهنگ محمدی، “بررسی و رتبه بندی عوامل و مولفه های موثر بر فرآیند توسعه محصول جدید (مطالعه دیدگاه مدیران SMEs واقع در صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 1، pp. 101–126، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194586/fa