APA:
کپیزارع زاده مهریزی، محبوبه، و میرمحمدی صدرآبادی، محمد. (1394). بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی. مدیریت بازاریابی، 10(27)، 35-57. SID. https://sid.ir/paper/218914/fa
Vancouver:
کپیزارع زاده مهریزی محبوبه، میرمحمدی صدرآبادی محمد. بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(27):35-57. Available from: https://sid.ir/paper/218914/fa
IEEE:
کپیمحبوبه زارع زاده مهریزی، و محمد میرمحمدی صدرآبادی، “بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 27، pp. 35–57، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218914/fa