مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,425
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

906
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر ریسک، ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 22

چکیده

 در سال های اخیر و در حوزه بازاریابی بین الملل, بازار خاکستری توجه زیادی را به خود جلب کرده است. بر همین اساس, این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر تمایل به خرید مصرف کننده از کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان می پردازد. جامعه مورد بررسی, مصرف کنندگان استان کرمان هستند که یک نمونه 200 نفری از آنها برای این مطالعه به صورت نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شده است. نتایج تحقیق گویای آن است که آگاهی قیمت, بیشترین تاثیر را بر تمایل به خرید مصرف کنندگان دارد و ریسک ادراک شده نیز اثر منفی و معناداری بر نگرش مصرف کنندگان دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    ملاحسینی، علی، و جبارزاده، بهرام. (1390). بررسی تاثیر ریسک, ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(1)، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/194592/fa

    Vancouver: کپی

    ملاحسینی علی، جبارزاده بهرام. بررسی تاثیر ریسک, ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(1):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/194592/fa

    IEEE: کپی

    علی ملاحسینی، و بهرام جبارزاده، “بررسی تاثیر ریسک, ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 1، pp. 1–22، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194592/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button