APA:
کپیملاحسینی، علی، و جبارزاده، بهرام. (1390). بررسی تاثیر ریسک, ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(1)، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/194592/fa
Vancouver:
کپیملاحسینی علی، جبارزاده بهرام. بررسی تاثیر ریسک, ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(1):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/194592/fa
IEEE:
کپیعلی ملاحسینی، و بهرام جبارزاده، “بررسی تاثیر ریسک, ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 1، pp. 1–22، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194592/fa