APA:
کپیحکیمی، ایمان، و محمودی میمند، محمد. (1397). تبیین نقش پیشایند جهت گیری های استراتژیک در توسعه ی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی و عملکرد برند. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(4 (پیاپی 31) )، 131-148. SID. https://sid.ir/paper/194593/fa
Vancouver:
کپیحکیمی ایمان، محمودی میمند محمد. تبیین نقش پیشایند جهت گیری های استراتژیک در توسعه ی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی و عملکرد برند. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(4 (پیاپی 31) ):131-148. Available from: https://sid.ir/paper/194593/fa
IEEE:
کپیایمان حکیمی، و محمد محمودی میمند، “تبیین نقش پیشایند جهت گیری های استراتژیک در توسعه ی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی و عملکرد برند،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 4 (پیاپی 31) ، pp. 131–148، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194593/fa