APA:
کپیاسماعیل پور، مجید، و برجویی، صاحبه. (1395). تاثیر مسوولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(1 (پیاپی 20) )، 79-94. SID. https://sid.ir/paper/194615/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور مجید، برجویی صاحبه. تاثیر مسوولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20) ):79-94. Available from: https://sid.ir/paper/194615/fa
IEEE:
کپیمجید اسماعیل پور، و صاحبه برجویی، “تاثیر مسوولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20) ، pp. 79–94، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194615/fa