مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

925
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

780
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری های مبتنی بر فرانشیز

صفحات

 صفحه شروع 79 | صفحه پایان 101

چکیده

 همکاری مبتنی بر فرانشیز, شکل غالب روابط تجاری به ویژه در همکاریهای بین المللی بین شرکتها محسوب می شود و برند نقش کلیدی در ورود طرفین در قراردادهای همکاری دارد. به ویژه در شرایط سخت رقابتی موجود, برند فرانشیزدهنده عامل کلیدی در تصمیم انتخاب علاقه مندان به تأسیس نمایندگی است. ابعاد مختلفی در این میان اهمیت دارد و در این مقاله تلاش شده است بر سه متغیر کیفیت روابط برند, ارزش ویژه برند و رفتار شهروندی برند تأکید شود. جامعه آماری, شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی تحت قرارداد همکاری بین المللی است که تعداد 266 شرکت از طریق روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب گردید. نتایج نشان می دهد که کیفیت روابط بر رفتار شهروندی نمایندگی ها تأثیر می گذارد, بدین معنی که نمایندگی هایی که رضایت بیشتری از روابط خود با شرکت دارند, فعالیت های اختیاری مازاد بر مسئولیت های خود انجام می دهند تا نسبت به شرکت وفاداری خود را نشان دهند, ارزش ارتباط خود را بالا برده و آن را حفظ کنند و با تصویر مطلوبی که از برند شرکت در ذهنیت نمایندگی ایجاد شده, همین تصویر را به مشتریان خود القاء کنند تا درنهایت به اهداف مشترک خود با شرکت دست یابند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صنوبر، ناصر، حسینی، سیدصمد، و محمدزاده، علی. (1397). تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری های مبتنی بر فرانشیز. مدیریت کسب و کار بین المللی، 1(3 )، 79-101. SID. https://sid.ir/paper/268546/fa

    Vancouver: کپی

    صنوبر ناصر، حسینی سیدصمد، محمدزاده علی. تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری های مبتنی بر فرانشیز. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1397؛1(3 ):79-101. Available from: https://sid.ir/paper/268546/fa

    IEEE: کپی

    ناصر صنوبر، سیدصمد حسینی، و علی محمدزاده، “تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری های مبتنی بر فرانشیز،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 1، no. 3 ، pp. 79–101، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268546/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button