APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، حاج کریمی، عباسعلی، و نائیجی، محمدجواد. (1390). طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه ای در وب سایت های خرده فروشی. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(2)، 79-91. SID. https://sid.ir/paper/194635/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، حاج کریمی عباسعلی، نائیجی محمدجواد. طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه ای در وب سایت های خرده فروشی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(2):79-91. Available from: https://sid.ir/paper/194635/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، عباسعلی حاج کریمی، و محمدجواد نائیجی، “طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه ای در وب سایت های خرده فروشی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 2، pp. 79–91، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194635/fa