مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,620
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

690
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

به کارگیری مدل بلوغ قابلیت های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 59

چکیده

 در این پژوهش, مدل بلوغ بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو استفاده شده است. به این منظور, مدل بلوغ فرآیندی پنج سطحی استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق, شامل مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش شرکت ایران ترانسفو است و به دلیل کوچک بودن حجم جامعه آماری و دسترسی به آن, تمامی جامعه به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیده و به عبارتی, از روش سرشماری برای نمونه گیری استفاده شده است. در این تحقیق از 11 پرسشنامه برای جمع آوری داده ها استفاده و روایی آن به وسیله روایی محتوا و پایایی آن به وسیله ضریب آلفای کرانباخ تایید شده است. نتایج نشان داد که از فرآیندهای بازاریابی مورد بررسی, هیچ کدام در سطوح پنجم و چهارم قرار ندارند, در حالی که از یازده فرآیند مورد بررسی, هشت فرآیند در سطح سوم و سه فرآیند در سطح دوم قرار دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    احمدی زاد، آرمان، اخوان حجازی، سیدمجتبی، و صبورطینت، امیرحسین. (1390). به کارگیری مدل بلوغ قابلیت های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(2)، 41-59. SID. https://sid.ir/paper/194636/fa

    Vancouver: کپی

    احمدی زاد آرمان، اخوان حجازی سیدمجتبی، صبورطینت امیرحسین. به کارگیری مدل بلوغ قابلیت های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(2):41-59. Available from: https://sid.ir/paper/194636/fa

    IEEE: کپی

    آرمان احمدی زاد، سیدمجتبی اخوان حجازی، و امیرحسین صبورطینت، “به کارگیری مدل بلوغ قابلیت های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 2، pp. 41–59، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194636/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button