APA:
کپیاحمدی زاد، آرمان، اخوان حجازی، سیدمجتبی، و صبورطینت، امیرحسین. (1390). به کارگیری مدل بلوغ قابلیت های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(2)، 41-59. SID. https://sid.ir/paper/194636/fa
Vancouver:
کپیاحمدی زاد آرمان، اخوان حجازی سیدمجتبی، صبورطینت امیرحسین. به کارگیری مدل بلوغ قابلیت های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(2):41-59. Available from: https://sid.ir/paper/194636/fa
IEEE:
کپیآرمان احمدی زاد، سیدمجتبی اخوان حجازی، و امیرحسین صبورطینت، “به کارگیری مدل بلوغ قابلیت های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 2، pp. 41–59، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194636/fa