APA:
کپیابراهیمی، عبدالحمید، جعفرزاده کناری، مهدی، و بزرگی ماکرانی، صابر. (1391). بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری). تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3 (پیاپی 6))، 1-34. SID. https://sid.ir/paper/194642/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی عبدالحمید، جعفرزاده کناری مهدی، بزرگی ماکرانی صابر. بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 6)):1-34. Available from: https://sid.ir/paper/194642/fa
IEEE:
کپیعبدالحمید ابراهیمی، مهدی جعفرزاده کناری، و صابر بزرگی ماکرانی، “بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 1–34، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194642/fa