APA:
کپیتیموری، هادی، و گودرزوندچگینی، مریم. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران). تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4 (پیاپی 27) )، 117-144. SID. https://sid.ir/paper/194669/fa
Vancouver:
کپیتیموری هادی، گودرزوندچگینی مریم. بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(4 (پیاپی 27) ):117-144. Available from: https://sid.ir/paper/194669/fa
IEEE:
کپیهادی تیموری، و مریم گودرزوندچگینی، “بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 117–144، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194669/fa