APA:
کپیخدامی، سهیلا، نوروزی، حسین، و مروتی شانجانی، مهسا. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرفکنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT). تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4 (پیاپی 27) )، 173-193. SID. https://sid.ir/paper/194674/fa
Vancouver:
کپیخدامی سهیلا، نوروزی حسین، مروتی شانجانی مهسا. بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرفکنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(4 (پیاپی 27) ):173-193. Available from: https://sid.ir/paper/194674/fa
IEEE:
کپیسهیلا خدامی، حسین نوروزی، و مهسا مروتی شانجانی، “بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرفکنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 173–193، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194674/fa