مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

653
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

487
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستان‌ها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 155

چکیده

 مطالعات مختلفی بر ارتباط میان بازارمحوری و عملکرد سازمان تأکید کرده¬اند. از آنجایی که با افزایش رقابت در صنعت بیمارستان، بیمارستان¬ها به دنبال حفظ و کسب سهم بیشتر در بازار و ارزش بیشتر در ذهن مشتریان هستند، مطالعة حاضر این ارتباط را در صنعت بیمارستان با تأکید بر نقش هویت برند در بیمارستان¬های خصوصی شهر اصفهان در سال 96 بررسی کرده است. ابزار جمع¬آوری اطلاعات، پرسشنامة محقق¬ساخته و مشتمل بر 30 سؤال و ضریب پایایی 87/0 بوده است. نمونة آماری، مشتمل بر 350 بیمار بود که برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان¬های خصوصی شهر اصفهان مراجعه کرده بودند. برای تجزیه و تحلیل فرضیه¬ها از مدل¬سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. در تحلیل¬ها میزان انطباق دادة پژوهش و مدل مفهومی، بررسی شده که از برازش مناسب برخوردار بوده است. نتایج نشان می¬دهد بازارمحوری از طریق هویت برند بر عملکرد بیمارستان¬های خصوصی شهر اصفهان تأثیرگذار است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، فرزانه. (1396). تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستان‌ها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4 (پیاپی 27) )، 145-155. SID. https://sid.ir/paper/194670/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی فرزانه. تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستان‌ها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(4 (پیاپی 27) ):145-155. Available from: https://sid.ir/paper/194670/fa

    IEEE: کپی

    فرزانه محمدی، “تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستان‌ها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 145–155، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194670/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button