APA:
کپیمحمدی، فرزانه. (1396). تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستانها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستانهای خصوصی شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4 (پیاپی 27) )، 145-155. SID. https://sid.ir/paper/194670/fa
Vancouver:
کپیمحمدی فرزانه. تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستانها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستانهای خصوصی شهر اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(4 (پیاپی 27) ):145-155. Available from: https://sid.ir/paper/194670/fa
IEEE:
کپیفرزانه محمدی، “تحلیل نقش بازارمحوری بر عملکرد بیمارستانها با تأکید بر نقش هویت برند سازمان؛ مطالعة موردی: بیمارستانهای خصوصی شهر اصفهان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 145–155، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194670/fa