APA:
کپیجعفرپور، محمود، و رحمان سرشت، حسین. (1388). ارایه یک مدل مفهومی از خرید اینترنتی کتاب و ارزیابی آن در دانشگاه های کشور. پژوهشنامه بازرگانی، 13(52)، 211-247. SID. https://sid.ir/paper/7230/fa
Vancouver:
کپیجعفرپور محمود، رحمان سرشت حسین. ارایه یک مدل مفهومی از خرید اینترنتی کتاب و ارزیابی آن در دانشگاه های کشور. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1388؛13(52):211-247. Available from: https://sid.ir/paper/7230/fa
IEEE:
کپیمحمود جعفرپور، و حسین رحمان سرشت، “ارایه یک مدل مفهومی از خرید اینترنتی کتاب و ارزیابی آن در دانشگاه های کشور،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 13، no. 52، pp. 211–247، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7230/fa