مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,198
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

698
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 143 | صفحه پایان 162

چکیده

 شتاب روزافزون در انجام مطالعات و تحقیقات بازاریابی و اهمیت آن در تولید و مصرف عصر حاضر باعث شده است تا رضایت مشتری و تحقق خواسته او در صدر اهداف شرکت ها قرار گیرد. هدف اصلی این تحقیق بررسی گرایش خریداران در فرایند انتخاب و تصمیم گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان می باشد.تحقیق حاضر از نظر نحوه گردآوری داده ها توصیفی ـ پیمایشی و نوع تحقیق بر مبنای هدف, کاربردی است. جامعه آماری در تحقیق حاضر, خریداران تلویزیون در شهر اصفهان می باشند و نمونه گیری به شیوه تصادفی ساده انجام گرفته است.نتایج تحقیق نشان داد که ارزش, کارایی, حجم خرید, مزایا و تنوع در تصمیم خرید مشتریان در هنگام انتخاب تلویزیون موثر می باشد و عوامل فوق از عناصر اصلی و تعیین کننده گرایش خریداران در هنگام خرید محصولات می باشد. هم چنین عنصر ارزش رتبه اول را از دیدگاه خریداران در تصمیم خرید آنان کسب نمود. با توجه به نتایج حاصل از آزمون همبستگی, وجود رابطه معنادار بین ارزش و تنوع تایید نگردید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عطافر، علی، و محمودی، سمیه. (1388). بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان. مدیریت فرهنگ سازمانی، 7(19)، 143-162. SID. https://sid.ir/paper/196488/fa

    Vancouver: کپی

    عطافر علی، محمودی سمیه. بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1388؛7(19):143-162. Available from: https://sid.ir/paper/196488/fa

    IEEE: کپی

    علی عطافر، و سمیه محمودی، “بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 7، no. 19، pp. 143–162، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196488/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button