APA:
کپیعطافر، علی، و محمودی، سمیه. (1388). بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان. مدیریت فرهنگ سازمانی، 7(19)، 143-162. SID. https://sid.ir/paper/196488/fa
Vancouver:
کپیعطافر علی، محمودی سمیه. بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1388؛7(19):143-162. Available from: https://sid.ir/paper/196488/fa
IEEE:
کپیعلی عطافر، و سمیه محمودی، “بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 7، no. 19، pp. 143–162، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196488/fa