APA:
کپیدیانتی دیلمی، زهرا، بلوطی، الهام، و داروند، روناک. (1397). خرید اینترنتی مبتنی بر ارزش: چشم انداز تئوری حسابداری ذهنی (مطالعه موردی: دیجی کالا). حسابداری مدیریت، 11(39 )، 49-65. SID. https://sid.ir/paper/198817/fa
Vancouver:
کپیدیانتی دیلمی زهرا، بلوطی الهام، داروند روناک. خرید اینترنتی مبتنی بر ارزش: چشم انداز تئوری حسابداری ذهنی (مطالعه موردی: دیجی کالا). حسابداری مدیریت[Internet]. 1397؛11(39 ):49-65. Available from: https://sid.ir/paper/198817/fa
IEEE:
کپیزهرا دیانتی دیلمی، الهام بلوطی، و روناک داروند، “خرید اینترنتی مبتنی بر ارزش: چشم انداز تئوری حسابداری ذهنی (مطالعه موردی: دیجی کالا)،” حسابداری مدیریت، vol. 11، no. 39 ، pp. 49–65، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/198817/fa