APA:
کپیرشادت جو، حمیده، نعمتی زاد، علی، و ابویی اردکان، محمد. (1390). ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام. مدیریت فرهنگی، 5(13)، 93-103. SID. https://sid.ir/paper/199706/fa
Vancouver:
کپیرشادت جو حمیده، نعمتی زاد علی، ابویی اردکان محمد. ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1390؛5(13):93-103. Available from: https://sid.ir/paper/199706/fa
IEEE:
کپیحمیده رشادت جو، علی نعمتی زاد، و محمد ابویی اردکان، “ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام،” مدیریت فرهنگی، vol. 5، no. 13، pp. 93–103، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199706/fa